Compania germană folosește imagini de la jaful de la Luvru

În timp ce autoritățile franceze, inclusiv poliția și oficialii guvernamentali, investighează furtul de bijuterii de la Luvru, o companie germană a ales să se promoveze folosind imagini de la locul faptei. Incidentul a avut loc în plină zi, iar hoții au reușit să sustragă obiecte de valoare inestimabilă.

Compania, care a fabricat macaraua utilizată în timpul jafului, a profitat de atenția mediatică pentru a-și crește vizibilitatea online. Această strategie de marketing a stârnit controverse, având în vedere contextul sensibil al evenimentului.

În timp ce ancheta este în desfășurare, conducerea muzeului Luvru colaborează cu autoritățile pentru a înțelege cum a fost posibil un astfel de incident. Între timp, compania germană continuă să atragă atenția asupra produselor sale prin intermediul imaginilor de la scena jafului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *